Blogger Widgets ALLAH ItU DeKaT ( ^^, ): DuniA Baru ^^

Monday 16 July 2012

DuniA Baru ^^

Assalamualaikum

Apa khabar? Hehe.. Result Degree UPM jujurnya dah keluar. Mungkin lewat sehari dari keluarnya result UPU Pelajar-pelajar matriks dan asasi Universiti lain. Well, So Far.. Alhamdulillah.

Memang, aku xdapat apa yang aku rancang dan harapkan. Tapi Aku yakin yang Allah sedang memberi pilihan yang paling terbaik  untuk aku. Paling tidak Allah masih memberi sesuatu dalam list pilihan yang aku buat dan masih memberi jalan kepadaku kepada minat aku. Kalau pun jalan tu tak semudah yang aku impikan dulu, Sudah pasti perjalanan itu  kelak sangat menarik... so, xde point kenapa aku nak bersedih. 

Kata orang, sejak dulu lagi... Hidup aku ni sedih je. Kawan-kawan dapat jalan mudah je nak follow up their dream. Aku, banyak halangan dan berliku.. Hey, disepanjang perjalanan banyak benda yang kita boleh belajar kan. Jangan fikir singkat. Yang penting, sekarang aku dapat view..betapa menarik dan mencabarnya kos yang akan aku pikul. 

Aku harap aku dapat lari dari kimia sebab takut sangat dengan subjek Tu. Rupanya Allah nak aku jadi berani, dia tak bagi aku lari..sebaliknya hadapinya. Aku tersenyum sorang-sorang bila fikirkan balik, Hey... Biochemistry.. Jom kIta Lawan !!




No comments:

Post a Comment